Header Ads Widget

A világnak rabszolgákra van szüksége, olyan emberekre akik irányíthatóak!

Én is mint sokan mások, eszméletlen sok lehetőséget kihasználtam , és rengeteg üzletben még a belépési díjat sem tudtam visszaszerezni. Hamar rájöttem, hogy nem elegendő professzionális eszközökkel, különböző trükkökkel dolgozni és nyomni a vakítást,  kell még valami ami hiányzik és ezt a hiányzó láncszemet, találtam meg ebben az üzletben.

Természetesen nem tragédiának élem meg azt, hogy más üzleteket is kipróbáltam hiszen rengeteget tanultam belőlük. Igazából ez az amikor először szembesültem azzal a ténnyel, hogy valóban nincs ingyen semmi és ha ki spórolom ezt az összeget akkor saját magam ellen dolgozom. Nem véletlen kérnek egyes helyeken, akár 100.000 Ft-okat a képzésekre. Biztos te is kaptál már hasonló ajánlatot.



Először megkérdőjeleztem azt, hogy mi lehet az a tudás, amit én nem tudok, vagy nem lehet megszerezni az interneten akár ingyen. Ma már tudom, hogy ami valóban működik, azt nem lehet megszerezni csak nagyon drága pénzért.

Azért választottam eszt az üzletet, mert nem akarok megfelelni senkinek, szeretnék szabadon élni és pénzügyi problémák nélkül. Ez az üzlet 100%-ot fizet ez egy olyan ajánlat, ami mellett nem lehet elmenni és figyelmet igényel, mint ahogyan az is, hogy 100%-os Online üzletről van szó azaz globális üzletben dolgozhatok otthonról, nem utolsó sorban amiből a profit keletkezik az pontosan az a tudástár, amely nélkülözhetetlen minden tevékenységhez.



A munka rendkívül egyszerű, nem kell telefonálgatni és rángatni senkit sehová, minden információ a számítógépre érkezik, hogy egy sikeres módszert gyakorlatilag lemásoljak.

Ehhez természetesen használok minden tudást ami lehetővé tette számomra, hogy hatékony eszközöket fejlesszek ki és amit tovább tudok majd adni mindazoknak, akik a felemelkedést választják.

Ez az üzlet bizonyított, nincs szükség mesékre és megoldást jelent mindenre! 

Korábbi bejegyzéseimben írtam arról, hogy bármennyire is meglepő de a világnak nem érdeke senkinek a sikere. Azért nem, mert a világnak rabszolgákra van szüksége, olyan emberekre akik  irányíthatóak, kiszolgáltatott helyzetbe lehet őket hozni és bármit le lehet nyomni a torkukon. Akik energiájuk arra használják, hogy terjesszék a hatalom és a média által kreált információkat, ami valójában a megosztásra a félelemkeltésre épül és a gyűlölködést szolgálja. Sajnálom azokat az embereket, akik külső hatalomtól várják életük jobbra fordulását és ebben a reménytelenségben hajlandóak, beletörődni és így  le élni az életüket.

Ezért cselekedj most, ne várj semmire és senkire>>