Header Ads Widget

Az egészségügyi maffia működése - Chislane Lanctot

Nem még több kórházra, és nem még több gyógyszerre van szükség, mert minden betegség lelki eredetű, ami vegyszerekkel nem kezelhető.











"A nevem Chislane Lanctot, 25 évig orvosként dolgoztam, amíg rá nem jöttem, hogy miről is szól az egészségügyi rendszer igazából és megírtam, az egészségügyi maffia című könyvemet.

Az egészségügyi rendszer beteg, senki nem boldog vele, sem a betegek, sem a kormány nem elégedett vele és ráadásul túl drága.

Az orvosok, a terapeuták szintén elégedetlenek a rendszerrel, de az mégis tovább működik.

Akkor mégis miért van ez így? Valakiknek meg kell hogy feleljen ez a helyzet. Igen a gyógyszeriparnak pont a jelenlegu helyzet felel meg. És lehetséges, hogy mindezt ők irányítják? Igen az egészségügy A-Z -ig az ő irányításuk alatt van.


Tudnotok kell hogy az orvosi egyetemek az egész média, a Tv-k, az újságok és a rádiók még az orvosi szaklapok és folyóiratok is a gyógyszeripar totális irányítása alatt vannak.

A múlt század elején az alternatív természetgyógyászat volt a legelterjedtebb. Az orvosok kikérdezték és megérintették a betegeket és természetes gyógynövényeket és gyógyszereket használtak de mindez véget ért a Flexner jelentéssel. 

Amikor orvosi egyetemre jártam én még nem tudtam azokról, amikről most beszélek és azt hittem, hogy a gyógyszerezés a gyógyítás művészete.

Én 1960-tól 1966-ig jártam orvosi egyetemre. Akkoriban teljesen megvoltam győződve arról, hogy az ezred végére megoldjuk az összes betegséget. Szóval én nagyon hittem a gyógyszerekben.

Amikor befejeztem az egyetemet és elkezdtem orvosként praktizálni, gyógyszerekkel gyógyítani, akkor kezdtem el olyan dolgokat megfigyelni, aminek nem volt értelme. Én akkor megkérdőjeleztem ezeket. Úgy gondolom ha valaminek nincs értelme azt meg kell kérdőjelezni. 

Ha valami nem működik akkor azt ne csináljuk tovább, ne higgyünk vakon benne.

Ha azt látod, hogy az emberek a kemoterápiás kezelések felvétele után lebetegednek, akkor kérdőjelezd meg és nézz utána, hogy mi is a kemoterápia és rájössz, hogy mi is az valójában, méreg!!

Hogyan is lehetséges embereket méreggel gyógyítani? A gyógyszer az egy dogma. Az orvosokat az egyetemen pedig arra tanították, hogy higgyenek a dogmákban és soha ne merjék megkérdőjelezni azokat. máskülönben tönkreteszik, megbüntetik és kirúgják. 

Ha azt hiszed, hogy az orvosok azért, mert orvosi egyetemre jártak jobban tudják a dolgokat mint te, akkor tévedsz.

Tudják hogyan kell megölni a beteget, ez az egyetlen dolog, amit megtanultak, hogyan tegyenek egyre betegebbé és öljenek meg a végén. Ez az amire megtanították őket. Erre mondhatnád, "Oh az én orvosom nem ilyen, nekem jó orvosom van."

Nos külön kell választani az orvost a rendszertől. Az orvosok elkötelezettek és csak segíteni akarnak, de nincsenek tisztában vele, hogy a gyógyszeripar felhasználja őket. 

Hát így néz ki ez az egész rendszer, amit arra találtak ki, hogy megbetegítsenek ha még nem vagy beteg, és még betegebbé tegyenek, ha már egyszer beteg vagy, mert így keresnek pénzt.

A kérdés az, hogy még mindig el akarsz menni az orvoshoz? Az emberek valahol legbelül tudják, hogy egy nagy üzlet az egész, amiben a gyógyszeripar akkor keres jól, ha az emberek betegek és minél betegebbek annál több pénzt keresnek. Ezt olyan egyszerű megérteni de mégis elmennek az orvoshoz.

Mégis mi vezeti el az embereket az orvoshoz? A félelem. Ha nem félnénk soha nem mennénk el az orvoshoz. 

Ugyanez a helyzet ma a vírusokkal és baktériumokkal. Arra tanítottak minket hogy ők az ellenségeink és veszélyesek számunkra, de ez nem így van. Nem ők az egyetlenek, akikről ezt állítják. Hisz a kormány azt mondja, hogy az ellenségeink Irakban és Afganisztánban vannak, akikkel harcolnunk kell. Nincsenek ellenségeink. Olyan hogy ellenség nem létezik, ez is csak megosztás.

Ha minden, amit az orvosi egyetemen tanultam a betegségről szólt, hiszen ott mi csak erről tanultunk, akkor meg kell kérdeznünk hogy mi az egészség. És rájöttem, hogy az egyetlen oka a betegségeknek, ha a lelkünktől el vagyunk választva és nem a lelkünk irányítja az életünket,hanem az egónk, ami a testünkhöz tartozik.

A fizikai testünk problémái a lelki állapotunk kivetülései, csak egy tükör számunkra, hogy meglássuk mi zajlik bennünk.

A jó hír az az, hogy ha bármikor beteg vagyok, az csak egy ajándék egy áldás, mert meg mutatja nekem, hogy valami nincs rendben a szellemi, érzelmi vagy fizikai testemben.

Nagyon fontos tudni, hogy három testünk van. Az orvosok csak a fizikai testet ismerik, csak azzal foglalkoznak és vizsgálják. Minden alternatív gyógyászat tudja, hogy három testünk van, és azt hogy az érzelmeink befolyásolják a fizikai testünket....."